Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska
186
BLOG

Teraz qrwa MY - EGO krok 2, badanie, qOSTW, KRC

Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Wejście z przytupem.

Kilka odmian:

1. Teraz qrwa MY

2. Teraz qrwa JA

3. Ty tego nie wymyśliłaś (dlatego - łaś, bo to ja kobieta słyszałam to od kilku facetów)

4. Na moje pytanie: dlaczego nie zrobisz TEGO, pomimo mojej obiektywnej argumentacji za TYM, przecież
już nie raz mówiłam i okazywało się to słuszne, bo za kilka miesięcy sam to wprowadzałeś - facet, odpowiedział: to załóż sobie sama firmę /aby rządzić, mieć władzę, nie ważne gdzie jest słuszność - mój dopisek/

inne wersje tego samego:

b) to ja wygrałem wybory

c) to ja jestem SZEFEM 

Nie ważne gdzie jest słuszność, jakie argumenty, te obiektywne, stoją za propozycją.

Napomopowane EGO mówi: teraz qrwa JA /mam władzę, jestem w świetle jupiterów, mam popularność, jestem wyżej w hierarchii więc mogę - mój dopisek/

Tak, zgadzam się, to ewolucja tak ukształtowała facetów, ale CZŁOWIECZEŃSTWO wykracza ponad ewolucyjne uwarunkowania, CZŁOWIECZEŃSTWO wymaga wręcz wzniesienia się ponad ewolucyjne uwarunkowania. A Napompowanego EGO to tylko odchylenie w rozwoju, częste.

Nie czepiam się tylko facetów ....

cdn.

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: psteoria.org oraz do mailowego kontaktu: psteoria@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie