Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska
102
BLOG

Wokół procesu tworzenia PSTeorii - umysł poprawia

Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Moja znajoma w grupie poetyckiej zaczęła pisać aforyzmy i wiersze dotykające różnych aspektów rzeczywistości. Ja w swoich wierszach zaczęłam ją poprawiać.

Kiedyś tłumaczyłam z angielskiego tekst naukowy, ja go nie przetłumaczyłam wiernie, poprawiłam drobne merytoryczne błędy.

Mój umysł patrzy na zagadnienie z perspektywy holistycznej, widzi więcej. Ludzie patrzą fragmentarycznie. Wnioski z patrzenia fragmentarycznego i holistycznego są różne. Błędy pobudzają mój umysł, inspirują do tworzenia. Ja poprawiam ustawicznie moje przybliżenia, to pozwala mi na końcu dojść do postaci idealnej. W kilku aspektach już mi się to udało. Wiele treści mam jednak tylko w postaci przybliżeń. Teraz praca jest trudniejsza, bo obecnie tworzone treści muszą być zgodne z wieloma puzzlami. I nawet, gdy wychwytuję niezgodność, to wykreowanie opisu zgodnego jest dużo trudniejsze.

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: psteoria.org oraz do mailowego kontaktu: psteoria@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości