Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska
72
BLOG

Wokół procesu tworzenia PSTeorii - weryfikacja poprawności

Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0


Jakie warunki musi spełnić nowa treść, bym ją włączyła w PSTeorię, jako tekst końcowy lub jako przybliżenie?

Jakie są moje procedury, mechanizmy weryfikacji poprawności? Pod nazwą puzzla rozumiem fragment PSTeorii dotyczący konkretnego zagadnienia.

Oto one:
1) puzzla musi pasować do zebranych przeze mnie danych

2) puzzla musi być jasna, prosta

3) wszystkie puzzle muszą do siebie pasować,

4) muszę odczuć AHA

5) sformułowania nie mogą mi zgrzytać (odczucie)

Kolejnym weryfikatorem, którego nie używam, bo nie mam na to siły jest:

6) podanie przykładów, które puzzla opisuje na najwyższym poziomie abstrakcji 

Większość tej weryfikacji odbywa się u mnie podświadomie.

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: psteoria.org oraz do mailowego kontaktu: psteoria@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości