Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska
60
BLOG

Wokół procesu tworzenia PSTeorii - zero

Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0


W mojej PSTeorii mam Byty i ich Zmienności. To dzięki Zmiennościom i Reakcjom innych Bytów na te Zmienności budowane są u mnie struktury wyższego rzędu. Musiałam wprowadzić zero. Zerową Zmiennością jest sama obecność Bytu, Byt reaguje już na samą obecność innego Bytu. I w mojej teorii Porządków wprowadziłam drugie zero: zerową Reakcję. Zerową Reakcją jest Zmienność własna Bytu. Bez tych zer model się nie domyka.

Przypuszczam, że zera istnieją w innych sytuacjach i należy je wprowadzać i uwzględniać. Należy zadać sobie dwa pytania: Co jest w mojej teorii zerem? oraz Jak będzie wyglądał model, gdy to zero wprowadzę?

Zerem teorii jest fenomen, coś, co nie jest tej samej jakości, co główny bohaterem, ale wchodzi w te same relacje, co bohater właśnie na zasadzie zera, zastępuje głównego bohatera w sytuacji jego nieobecności.

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: psteoria.org oraz do mailowego kontaktu: psteoria@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości