Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska
36
BLOG

Wokół procesu tworzenia PSTeorii - uwarunkowane tworzenie

Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0


                 Jesteśmy uwarunkowani przez nasze przeszłe wiedzę i doświadczenia. Tworzymy modele zgodne z tym uwarunkowaniem, czasem błędnie. Ja także tworzę uwarunkowana, ja biorę na papier skojarzenia, postulaty i mój umysł kreuje najbardziej pasujący model, korzysta z moich wcześniejszych odkryć, ale nie korzysta z wiedzy naukowej, bo jej nie posiada. Model wierny tylko garści skojarzeń i stwierdzeń, które wcześniej mi się pojawiły.

                 Przykład: Naukowcy twierdzą, że odkryli krótko-żyjącą cząstkę. Mój pomysł był inny, bardziej byłam skłonna uznać, że to jest chwilowy stan równowagi, bo żeby być Bytem, fenomen musi u mnie spełniać jeszcze jeden warunek.  Stan równowagi, może być dynamiczny, jest tylko jednym z warunków, jakie musi spełniać Układ, aby go uznać za nowy Byt.

                 Wyniki współczesnej nauki sugerują pewne określenia, PSTeoria będzie sugerowała inne. Na bazie PSTeorii może powstać równoległe pokrycie rzeczywistości pojęciami, alternatywne do współczesnej nauki, spełniające jeden warunek: będą to pojęcia strukturalne. 

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: psteoria.org oraz do mailowego kontaktu: psteoria@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości