Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska
36
BLOG

Wokół procesu tworzenia PSTeorii - odkrywcy, twórcy narzędzi, użytkownicy

Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Odkrywcy, twórcy narzędzi, użytkownicy - to trzy, różne grupy ludzi o różnych potrzebach i możliwościach. Na początku jest odkrywca jakiegoś zjawiska. To, że on odkrył dane zjawisko wcale nie oznacza, że będzie je wykorzystywał. Teorię, informację trzeba przekuć na narzędzia dostępne dla wielu i podać zakres zastosowań narzędzi.

Większość użytkowników nie skorzysta bezpośrednio z teorii, ale będzie kompetentna, by skorzystać z narzędzi przygotowanych do teorii.

Ja sama jeszcze nie widzę narzędzi dla PSTeorii, większości ja nie stworzę. Zakładając, że PSTeoria zajmie swoje miejsce w odkryciach naukowych, znajdą się Ci, którzy będą do niej przygotowywać narzędzia dostępne dla szerszego grona, które pozwolą uzyskiwać korzyści. Część użytkowników nie będzie zdolna skorzystać bezpośrednio z teorii, gdyż będzie ona zbyt abstrakcyjna, ta grupa osób będzie potrzebowała narzędzi dedykowanych dla konkretnych zagadnień. 

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: psteoria.org oraz do mailowego kontaktu: psteoria@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości