Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska
42
BLOG

Wokół procesu tworzenia PSTeorii - pamięć, wyciszenie emocji

Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Hipoteza na bazie własnego doświadczenia.

W pewnym momencie wyłączyłam emocje, ja za dużo czułam i by nie czuć je wyłączyłam. Ale to było niezbędne by wychwytywać te delikatne odczucia AHA i delikatne poruszenia umysłu informujące o wglądzie. To można wychwycić tylko w emocjonalnej pustce. Ciche odgłosy słyszymy dopiero wówczas gdy wyciszymy głośne.

W pewnym momencie moja pamięć uległa dalszej erozji. Ja nie pamiętam swojej teorii, choć mogę ją od nowa stworzyć. Mam zdewastowaną pamięć nazw i definicji, natomiast sięgam częściej i korzystam z pamięci struktur.

Do czego dewastacja pamięci była potrzebna. Ja nie przydzielam skojarzonych nazw, starych nazw i definicji, bo je mam zdewastowane lub odcięte. Ja za każdym razem, jak pewien wgląd pojawia mi się na ścianie świadomości, tworzę nazwę na nowo, tworzę definicję na nowo. Ta nazwa i definicja jest tworzona na aktualnym zbiorze danych. Jeśli ten zbiór jest coraz doskonalszy, moje definicje są coraz doskonalsze. Gdybym miała emocje nie wychwytywałabym delikatnego AHA ani delikatnych poruszeń umysłu informujących o wglądzie. Gdybym miała doskonałą pamięć, nawet spotykając nowe przydzielałabym temu nowemu stare definicje - nie następowałby rozwój i doskonalenie PSTeorii. Geniusz wymaga dewastacji pewnych obszarów. 

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: psteoria.org oraz do mailowego kontaktu: psteoria@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości