Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska
54
BLOG

Wokół procesu tworzenia PSTeorii - PSTeoria jako granica ciągów przybliżeń

Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Pracuję teraz nad Porządkami i Chaosem z małym zahaczeniem o Złożoność. Zbliżam się z różnych stron, co oznacza, że mam różne spostrzeżenie, różne robocze definicje różnych pojęć, które podejrzewam o powiązanie ze słowami kluczowymi. 

Ja nie twierdzę, że celem, który osiągnę będzie Porządek i Chaos, to są tylko drogowskazy, kierunki, na końcu mojej podróży w danym kierunku mogę dojść w całkiem inne miejsce. 

Zatem mam przybliżenia, brakuje mi tylko modelu, który będzie ukoronowaniem tych przybliżeń, będzie je wszystkie spajał, łączył. 

Jak taki model powstanie z ostatecznymi definicjami pojęć budujących moją teorię Porządków (nazwa tymczasowa), to będzie to granica ciągów przybliżeń. Można to obrazowo opisać w taki sposób, że do szczytu zbliżam się pięcioma drogami A, B, C, D, E. Krok na drodze A pozwala zrobić krok na drodze C, ten natomiast pozwala zrobić krok na drodze E, itd...

Każdy krok na danej drodze wzbogaca perspektywę, kontekst danego zagadnienia i jest kolejnym przybliżeniem, przybliża możliwość powstania modelu końcowego.

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: psteoria.org oraz do mailowego kontaktu: psteoria@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości