Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska
66
BLOG

Wokół procesu tworzenia PSTeorii - podążanie za umysłem, po co Porządek

Jadwiga Magnuszewska Jadwiga Magnuszewska Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Ja podążam za umysłem, jak jakieś pojęcie dojrzeje i zaczynam wyczuwać w nim potencjał twórczy to podejmuję temat i badam. Mi pewne słowa, frazy wybrzmiewają głębią i to one są podejrzane o to, że są pojęciami strukturalnymi. Ja nie działam utylitarnie od samego początku, nie realizuję twórczych celów. Ale przychodzi pora odpowiedzieć sobie na utylitarne pytanie np.: Po co rozwijać Teorię Porządków?

Z moich opracowanych fragmentów wyłania się jedna odpowiedź: każdy Porządek ma swoją funkcjonalność, czyli zbiór zmian, które umożliwia. Zmiana jest centralnym pojęciem PSTeorii, więc odpowiedź na pytanie -  Kiedy dana Zmiana wystąpi? (w języku Porządków: Jaki Porządek musi porządkować strukturę, by dana Zmiana wystąpiła?) - jest wartościową odpowiedzią. W świetle tej odpowiedzi, na ten moment, Teoria Porządku pokazuje się być narzędziem badania źródeł Zmiany.

Określam siebie jako archeologa struktur i poszukiwacza znaczeń. Wydałam trzy książki: Panstrukturalną Teorię Wszystkiego, Holistyczny Umysł. Studium przypadku oraz Błyski świadomości. Można zamówić je u mnie. Zapraszam na moją stronę: psteoria.org oraz do mailowego kontaktu: psteoria@gmail.com. Dodam, że wszelkie teksty na moim blogu są moimi prywatnymi spostrzeżeniami na temat życia, nikogo nie cytuję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości